ورود به سایت  \/ 
x
x
عضویت  \/ 
x

به وب سایت آموزش بازاریابی خوش آمدید

مدرس فروش و بازاریابی - کارشناس دیجیتال مارکتینگ - راهنمای سطح 7 گوگل

فروردين
21

آموزش گوگل ترند + ویدئو

google-trend آموزش گوگل ترند

​آموزش گوگل ترند برای هر فردی که در حوزه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند مهم است. در این قسمت با ویدئو آموزش گوگل ترند ما را همراهی کنید
2
اسفند
06

ارز دیجیتالی چیست

ارز دیجیتالی چیست


 برای آشنایی با مفهوم کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال که بسیاری آن را با بیت کوین میشناسند ابتدا یک ویدئو از کانال تلگرام ارز دیجیتال را ببینید تا با ساختار بلاک چین آشنا شوید و سپس گفتگویی با جناب آقای مهندس مجید خاکپور مدیر مجموعه تهران پرداخت (TehranPayment) داشته ایم که می توانید در این فایل صوتی آن را گوش دهید
3
اسفند
04

آموزش بازاریابی اینستاگرام - قسمت دوم

آموزش بازاریابی اینستاگرام

​در این فایل صوتی ادامه مبحث بازاریابی اینستاگرام را پیگیر خواهیم بود و به یک سوال مهم پاسخ داده می شود که آیا گرفتن فالوئر فیک یا تقلبی کار درستیه؟

خواندن را ادامه دهيد.
3
اسفند
04

آموزش بازاریابی اینستاگرام - قسمت اول

آموزش بازاریابی اینستاگرام
Artist Name - instagram-marketing-1.mp3

فایل صوتی آموزش بازاریابی اینستاگرام به نکات مهمی در خصوص نحوه استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای بازاریابی و نقش این شبکه اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ در ایران اشاره می شود  
1
اسفند
04

ویرگول یک بستر ایرانی و باز هم غیر قابل اطمینان

ویرگول
ویرگول جایی برای نوشتن و خواندن و البته با بستری ایرانی و البته غیر قابل اعتماد! شروع به نوشتن که کردم طولانی شد و با خود گفتم شاید حوصله مطالعه داستان های هزار و یک شب من رو نداشته باشید، لذا توضیح آخر را همین اول نوشتم و مقدمه را در آخر گذاشتم. چند روز پیش به سفارش آقای عادل طالبی (که اگر اجازه داشتم استاد خطابش می کردم) در شبکه جدید التاسیس ویرگول حسابی باز کردم و یک پست گذاشتم با این عنوان: "الو یک دو سه چهار، الو یک دو سه آزمایش می کنیم" در همین جمله سیستم قفل کرد و خلاصه نوشتن متن رو با مشکل مواجه کرد و بعد که موضوع را مطرح کردم گفتند با فلان مرورگر کار کنید و با فلان مروزگر کار نکنید و ... بماند همیشه به این بستر های ایرانی بی اعتماد بودم و هستم چون یک روز قیفش نیست یک روز قیرش نیست و یک روز کبریت ندارند و .... اما چه کنم که پیر خرابات سفارش کرده بود و ما هم گفتیم بسم الله اولین پروژه مشتری بعد از آن جریان همین دو سه روز پیش که تمام اکانت های کسب و کار مشتری ام را در توییتر و فیسبوک...
خواندن را ادامه دهيد.
2
مرداد
23

خداحافظ بانک ملت

goodbye_mellatbank
بزرگی می گفت: سازمان های بزرگ اشتباهات بزرگ می کنند. حدود 12 سال است که مشتری بانک ملت هستم. از همان ابتدا به سفارش یکی از دوستانم برای شرکتم هم در بانک ملت حسابی باز کردم. آن روزها تازه کلیدواژه بازاریابی نقل مجالس شده بود و بانک های خصوصی شروع کارشان را با آموزش های بازاریابی و برگزاری دوره های مشتری مداری و ارتباط با مشتری آغاز می کردند. یادم هست در یکی از همین بانک های با سابقه قدیمی که ادعای قدیمی بودن و مورد اعتماد بودن می کند کارمندانش بجای استفاده از تلفن داخلی جلوی میزشان با فریاد زدن با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند. در آن زمان بانک ملت با رفتار خوب پرسنل و احترام به جایگاه و تشخص مشتری من را جذب کرد. وقتی تجارت الکترونیک در ایران راه افتاد یادم هست که بانک های پارسیان و سامان و بعد از آن بانک ملت پیشتاز بودند و من هم که کسب و کاری آنلاین داشتم برای درگاه پرداخت وب سایتم به هر سه بانک مراجعه کردم. بانک سامان با سختگیری های اداری (و اگر اشتباه نکرده باشم دریافت کارمزد) مرا رنجاندند و این بود که من از دو بانک پارسیان و بانک ملت که بدون کارمزد خدمات...
خواندن را ادامه دهيد.
5
تیر
25

تعریف آمیخته بازاریابی


در آموزش بازاریابی و فروش 4p بازاریابی از اساسی ترین مفاهیم کلیدی است طبیعتاً هر مدرس فروش و بازاریابی با آن اشاره می کند. منظور از آمیزه بازاریابی یا آمیخته بازاریابی مجموعه  عواملی هستند که به کارگیری همزمان آنها به عنوان ابزارها یا تکنیکهای تاثیرگذاری بر مشتری عمل می کنند. هر چند نمی توان یک آمیخته یکسان برای تمام بنگاه های اقتصادی در نظر گرفت اما در بازاریابی خدمات معمولاً از 7p یا 8p صحبت می شود که عبارتند از :محصول (خدمت) Product - قیمت یا آن چیز كه مشتری برای بدست آوردن محصول باید بپردازدPrice and other User Costs - مکان و كانال توزیع Place - ترویج و ترفیع Promotion3p دیگر که به آمیخته ی بازاریابی خدمات اضافه شده است عبارتند از: فرآیند Process - اشخاص People - واحد فیزیکی Physical Evidenceبسیاری از متون 7p را به عنوان آمیخته بازاریابی معرفی کرده اند و کیفیت را در آن ندانسته اند.بهره وری و کیفیت Productivity and qualityفیلیپ کاتلر می گوید خدمت را فعالیت یا منفعتی ناملموس تعریف میکنیم که یک طرف به طرف دیگر عرضه میکند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد. همه ی ما هر روزه از خدمات بهره مند می شویم. در خانه وقتی تلویزین تماشا می کنیم...
خواندن را ادامه دهيد.
1
برچسب شده در: