ورود به سایت  \/ 
x
x
عضویت  \/ 
x

ترفیع


ترفیع در بازاریابی یا ترویج فروش یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث بازاریابی محسوب می شود. به جرات می توان گفت اگر ما بهترین محصول را با بهترین قیمت و در بهترین نقطه دنیا داشته باشیم اما محصولمان را ترویج نکنیم، هرگز فروش اتفاق نمی افتد. و باالعکس همه ما شاهد بودیم که گاهی محصولاتی را با قیمت بالاتر از ارزش واقعی به دلیل ترویج و یا تبلیغ مناس...ب خریداری کرده ایم. در این قسمت ابزارهای ترفیع در فروش آموزش داده خواهد شد. راهکارهای علمی و عملی که می تواند 100% به فروش شما کمک کند. More
تیر
24

مقدمه ای بر تبلیغات


بحث تبلیغات رو نمیشه شروع کرد و گریزی به 4 پی نداشت ، شاکله اساسی هر کسب و کاری، چه یک چرخ طوافی لبو فروشی چه یک بنگاه فروش هواپیمای ایرباس متشکل از 4 پایه اساسی محصول(Product) - قیمت(Price) - توزیع(Place) - ترفیع(Promotion) هست. قاعدتا بحث در مورد 3 تا پی اول در این قسمت جایی نداره. اما ابزار های ترفیع در فروش 5 ابزار تعریف شده: Advertising - Sales promotion - Direct marketing - Public relation - Personal selling به ترتیب: تبلیغات - فروش پیشبردی - فروش مستقیم - روابط عمومی - فروش فردی یا حضوری. خوب تا اینجا جایگاه تبلیغات رو در بازاریابی مشخص کردم خوب 4 پایه اساسی بازار که همون 4 پی بود رو گفتم و اشاره کردم به 5 ابزار ترفیع در فروش. حالا می خوام از اولین ابزار ترفیع که اشاره کردم تبلیغات هست بگم. وقتی با خودتون تصمیم گرفتید تبلیغات کنید، قبل از هر اقدامی یه قلم و کاغذ بردارید و 5 تا سوال از حودتون بپرسید: و جواب این 5 سوال رو جلوش بنویسید. 1- هدف شما از تبلیغ چیست؟ 2- پیام این تبلیغ چیست؟ 3- کدام رسانه بهتر است؟ 4- چقدر باید پول خرج کنم؟ 5- چطور اثربخشی تبلیغم را باید...
خواندن را ادامه دهيد.
1
برچسب شده در: