ورود به سایت  \/ 
x
x
عضویت  \/ 
x

به وب سایت آموزش بازاریابی خوش آمدید

مدرس فروش و بازاریابی - کارشناس دیجیتال مارکتینگ - راهنمای سطح 7 گوگل

تیر
24

چپ دست ها پولدارترند

left-hand
این را دیگر همه می‌دانند که در بسیاری از جوامع به چپ دست‌ها با دیده چندان مساعدی نگریسته نمی‌شود. در سنت مسیحی شیطان معمولا با دست چپ ارتباط می‌یابد؛ و کلمه «سینیستر» هم در زبان لاتین برای سمت چپ و امور شیطانی به کار می‌رود.عرب‌ها هم معمولا از دست راست شان برای خورد و خوراک استفاده می‌کردند و دست چپ تنها برای کارهای سخیف کاربرد دارد. از اینها علمی‌تر این است که چپ دست بودن با برخی مشخصات فیزیولوژیک عجین است. مثلا چپ دست‌ها فشار خونشان بالاتر است، مزاج بسیار حساس‌تری دارند و شیزوفرنی هم در آنها شایع‌تر است. از طرف دیگر، اگر دلخور نمی شوید، چپ دستی همچنین با خلاقیت هم رابطه نزدیک‌تری دارد. لئوناردو داوینچی، میکل آنجلو، ایزاک نیوتن و آلبرت انیشتین همه چپ دست بوده‌اند.به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از فرارو فیزیولوژیست‌ها تایید کرده‌اند که چپ دست بودن با برخی عملیات متفاوت مغز مرتبط است، با وجودی که راست دست‌ها به طور متوسط مهارت‌های شناختی (ادراکی) بهتری دارند، مطالعات نشان می‌دهند که در استعدادهای نادر نسبت چپ دست‌ها بیشتر است.اما اثر اقتصادی چپ یا راست دست بودن چیست؟ کدام یک درآمد بیشتری کسب می‌کنند؟ به لطف دو مطالعه جدید که یکی از آنها در ایالات...
خواندن را ادامه دهيد.
2
برچسب شده در:
تیر
24

مدیریت زمان

time-management

چکیده
استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه کار و زندگی است. مدیریت زمان شامل مجموعه‌ای از مهارتها برای کنترل کردن و استفاده بهتر از زمان است. این مقاله به تشریح مفاهیم و اصول مدیریت زمان پرداخته و فنون و ابزاری را برای مدیریت زمان در محیط زندگی و کار ارائه می‌کند.

مقدمه
راه‌های مختلفی برای بیان درک ما از زمان وجود دارد. برای قرنها مردم از حرکت ماه، ساعت آفتابی، اذان،‌ زنگ کلیسا برای تنظیم برنامه‌ زمانی روزانه خود استفاده کردند تا اینکه در قرن دوازدهم راهبان کاتولیک ساعت‌هایی را برای تنظیم فعالیت‌های خود ساختند.

در طول تاریخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته‌اند و این توجه در این دوران نیز وجود دارد و عباراتی مانند «وقت طلاست» گویای این توجه است. جوامع امروزی جوامعی هستند که در آنها تعداد ساعات کافی در طول روز وجود ندارد. فناوری‌های نو محیطی فراهم آورده‌اند که تقریباً در مدت زمان کم می‌توان به خیلی از اطلاعات دسترسی پیدا کرد و خیلی کارها را سریعتر و آسانتر انجام داد اما تمایل به سریعتر انجام دادن کارها و بیشتر کار انجام دادن روز ‌به ‌روز بیشتر می‌شود.

خواندن را ادامه دهيد.
2
تیر
24

کدام یک مناسب ترند؟ زنان یا مردان؟

men-women
چند سال پیش که تمام کارگاه ها و سمینارهای آموزشی مرکز رشد رو دنبال می کردم، دعوت نامه ای دریافت کردم با عنوان سمینار آموزشی "مدیریت سیاره های کهکشان خویشتن".متاسفانه در این سمینار اجازه ضبط صدا و فیلم برداری داده نمی شد و مدرس محترم حتی از ارائه پاورپوینت سمینار ممانعت ورزید. به هر حال من گوش و چشمم رو خوب باز کردم تا ببینم داستان چیه. مدرس با این مقدمه شروع کرد که داکیومنت های این سمینار در ابتدا توسط یک شرکت تحقیقاتی در استرالیا ایجاد شده و مرکز رشد دانشگاه کیش این داکیومنت رو 3000 دلار خریداری نموده و بعد مرکز رشد دانشگاه قم اون رو به قیمت 1000 دلار خریداری نموده و در حال حاضر قصد داریم مطالب شگفت انگیز این سند رو با شما درمیون بزاریم. سمینار کاملا بصورت کارگاهی برگزار شد. در ابتدا استاد شروع کرد به تقسیم بندی انسانها به 4 رنگ مختلف:Blue PlanetGreen PlanetYellow PlanetRed planetانسانهایی که در سیاره آبی، سبز، زرد و قرمز زندگی می کنند. بعد شروع کرد از خصوصیات این انسانها گفت. مثلا آبی ها بسیار جزئی نگر هستند و سبز ها متعادل تر و البته کمی متمایل به سمت آبی ها. زرد ها نقشه کش هستند و قرمز ها کلی نگر.اگر...
خواندن را ادامه دهيد.
2
برچسب شده در:
تیر
23

درباره

سایت آموزش بازاریابی
فروش یک پدیده انسانیست و قاعدتا وجود حداقل دو انسان برای انجام این امر ضروری. وقتی می گوییم انسانی یعنی ارتباط با موجودی که عاطفه و احساسات دارد. پس فروش امری است کاملا مرتبط با عواطف و احساسات انسان. بازاریابی همان هنر ارتباط برقرار کردن با دیگران و فروش را عالی انجام دادن است. علمی که چیزی نیست جز تجربیات انسانهای موفق و فروشندگان حرفه ای؛ که امروزه مدون شده ی این تجربیات و فرموله شده این مهارت و تکنیک ها، بصورت رشته های دانشگاهی و غیر دانشگاهی در سراسر جهان با نام های مارکتینگ و ام بی ای و غیره تدریس می شود. پس هرگز فراموش نکنیم فروش در همین چهار سوی بازار های قدیمی ما اتفاق افتاده و می افتد و علم مارکتینگ چیزی نیست مگر تجربیاتی که از همین جاده ابریشم می گذشته و کتاب های فروش هم چیزی نمی گویند مگر حاصل تجربیات کاسب های مردم دار و صادق. منش و روش افراد موفق حجره های فرش ابریشم و مروت بقال ها و بزازهای همین کوچه پایینی. همه انسان ها درصورت برخورداری از نعمت سلامت جسما و روح می توانند بفروشند (فروشنده ساده). ولی انگار بعضی ها استعداد ذاتی این کار را دارند و بدون اینکه کسی...
خواندن را ادامه دهيد.
1
برچسب شده در:
مهر
15

معرفی اسنپ! (اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی تهران)

snapp
این روزها بر سر زبان افتاده! چرا از اسنپ استفاده نمی کنی! خیلی وقت نیست که اپلیکیشن تاکسی یاب اسنپ که مهندسی معکوس شده و یا شاید کپی شده اوبر امریکاست که از سال 2009 فعلیت خود را در سانفرانسیسکو آغاز کرد و هم اکنون در بیش از 55 کشور دنیا در حال فعالیت است کار اصلی اپلیکیشن های تاکسی یاب این است که ارتباط بین مسافر و راننده را آسان می کند و در واقع یک سیستم تسهیل در ناوگان حمل و نقل درون شهری است. روش کار اسنپ به این صورت است که مسافران اپلیکیشن اسنپ را بر روی موبایل های خود نصب و پس از تعیین موقعیت خود و یا تعریف مبدا بر روی نقشه و همچنین تعیین مقصد، سیستم به سرعت هزینه سفر را محاسبه کرده و در صورت  تمایل و درخواست اسنپ نزدیکترین خودرو سفر شما را پذیرفته و خود را به شما می رساند. از سمت دیگر رانندگانی که قبلا در این شرکت ثبت نام کرده و مراحل تایید را سپری کرده اند، در اپلیکیشن مخصوص رانندگان درخواست سفر شما را در صورتی که در محدوده درخواست شما باشند می بینند و درصورت تمایل مسئولیت آن را به عهده می گیرند. نکته جالب برای مسافر...
خواندن را ادامه دهيد.
2
مهر
13

حریم خصوصی کاربران

حریم خصوصی کاربران
کلیه اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از کاربران دریافت می شود تنها برای ورود به سایت و دریافت اطلاع رسانی و بروزرسانی های وب سایت آن هم در مواردی که کاربر درخواست داده باشد استفاده خواهد شد. وب سایت مدرس بازاریابی به هیچ عنوان اطلاعات کاربران مانند نام و نام خانوادگی آنها و یا آدرس ایمیل و یا دیگر اطلاعات تماس کاربران را در اختیار دیگران قرار نخواهد د...
خواندن را ادامه دهيد.
1
برچسب شده در: