ورود به سایت  \/ 
x
x
عضویت  \/ 
x


اگر صاحب یک کسسب و کار کوچک با بودجه بسیار محدود هستید چطور می توانید محصولات خود را به بازار معرفی کنید؟ حتما از خودتان سوال کرده اید که چطور یک شرکت کوچک با بودجه کم می‌تواند با شرکت‌های بزرگتر رقابت کند؟ جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ در کتاب خود که با عنوان بازاریابی پارتیزانی منتشر شد، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک با بودجه های اندک را هدف... قرار داد و روش های بازاریابی چریکی یا پارتیزانی را شرح داد. پس از آن لوینسون ۲۰ کتاب دیگر با همین موضوع نوشت و از مزیت تاکتیک‌های بازاریابی پارتیزانی برای شرکت‌های کوچک نوشت More
There are no blog posts currently available